Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

hmmm, hmmm, hmmm,;-D;-D;-D

Nemůžu mluvit ghansky jelikož jsem začal přepínat do angličtinyR^;-D

Ale Vám budu muset dát palec dolů, jelikož jste minule něco slíbil a hezky po "africku" jste se na to vykašlal;-)

Pěkně PROSÍM tu frekvenci trochu častěji ;-(

Jinak SUPERR^:-)

2 0
možnosti
MO

Omlouvám se, ale byl jsem zahlcen prací. Spousty překladů a nebylo vidět "světlo na konci tunelu". To se pak těžko píše humorné dílo :-)

Teď jsem nasadil raketové tempo a píšu každý den jednu kapitolu. Mám plán knihu co nejdříve dokončit a vydat ji přes hithit.cz:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1447x
Překladatel a tlumočník a učitel anglického jazyka. S přestávkami jsem strávil skoro rok v Ghaně a chtěl bych se podělit o své zážitky.

Seznam rubrik