Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já Vám to nevěřím!!!!!!!!!!!!;-D;-D;-D;-D

Já bych tu servírku nejspíše uškrtila hned po tom, co by mi sdělila, že kuře není a musela bych být osvobozena pro nepříčetnost;-D

Po takhle stráveném dni bych se sbalila a letěla domů a už by mě tam nikdo nikdy neviděl!!

3 0
možnosti

Bohužel jsem to zažil. To ani nejde vymyslet!!;-D

Neodjeli jsme díky vidině obrovských zisků;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Na jaře jsem stěhoval jednu holku do Vídně. Tvrdila, že tam má přítele z Ghany. Měla a byl to sympaťák. Cestou říkala, že by chtěl dovážet do Ghany špagety, jestli neznám nějakou dobrou značku. Doporučil jsem ,,Bratry Zátkovy" z Boršova n. Vltavou. Možná, že zlepšení špaget v Ghaně je na cestě:-):-)

1 0
možnosti

Tam je v obchodech k dostání všemožné zboží ze Západu, ale v restauraci Vám potom naservírují takové hnusy....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1447x
Překladatel a tlumočník a učitel anglického jazyka. S přestávkami jsem strávil skoro rok v Ghaně a chtěl bych se podělit o své zážitky.

Seznam rubrik